• BUDAPESTI RAKTÁR

    A Vitaful csomagjait a Webshippy logisztikai cég kezeli.  Minden Vitaful csomagot innen küldünk ki.

    Webshippy Fulfillments
     2151 Fót, East Gate Business Park C/2
    Magyarország

  • SVÁJCI KÖZPONT

    A Vitaful központja a Zürichtől néhány percre, Adliswilben van. Itt alkotjuk meg a termékeket.

    Vitaful Naturals
    Moosstrasse 9
    8134 Adliswil
    Svájc

Kapcsolattartói űrlap

Gyakori Kérdések

Hogyan tudok fizetni?

Weboldalunkon a következő fizetési módokat választhatod:

Utánvétes fizetés


A termékek vételárát és szállítási díjat a futárnak kell kifizetned, készpénzben.

Bankkártyás fizetés

(Visa, Mastercard, Maestro, American Express)A vásárlás utolsó lépésében a bankkártyáddal fizetsz. Sikertelen fizetés esetén választhatsz egy másik fizetési módot, vagy újra próbálkozhatsz a bankkártyás fizetéssel.

Az árak bruttó árak? (Igen)

A termékek mellett feltüntetett vételár minden esetben tartalmazza az általános forgalmi adót (ÁFA-t), melynek mértéke 27%.

Pontosan annyit fogsz fizetni a termékért, mint amennyit az oldalunkon látsz.

Hogyan működik a 30 napos garancia?

Szeretnénk, ha a vásárlásoddal teljesen elégedett lennél. Ezért minden Vitaful termékre 100%-os pénzvisszafizetési garanciát kínálunk.

Ha valamilyen okból mégsem lennél maradéktalanul elégedett a megrendelt termékkel, küldd vissza a vásárlástól számított 30 napon belül, add meg a megrendelési azonosítódat, vagy azt az e-mail címedet, amiről a rendelést leadtad, illetve a számlaszámodat, ahová visszautalhatjuk a pénzedet, és a vételárat megtérítjük, a szállítási költséget leszámítva.

A kockázatot tehát átvállaljuk, így nyugodt szívvel és gondtalanul élvezheted a Vitaful termékek előnyeit.

Hogy tudok visszaküldeni egy terméket?

Egyszerűen lépj velünk kapcsolatba (email, telefon), hogy szeretnél egy terméket visszaküldeni és segítünk!

Mennyibe kerül a szállítás?

Magyarországon a házhozszállítás ingyenes 15.000 Ft felett.

Európa többi országába a házhozszállítás 1490 Ft.

Külföldön élek, ide is szállítotok?

Igen, Európa valamennyi országába szállítunk.

Mennyi idő a házhozszállítás?

Magyar címre általában 2-3 munkanap.

Európa többi országába 5-6 munkanap.

Mikor jön a futár?

Amikor leadod a megrendelésedet, kapsz tőlünk egy megerősítő emailt.

Ezután írunk neked, amikor összecsomagoltuk a termékeket és odaadtuk a csomagodat a futárnak. Ebben az emailben benne lesz a csomagszám is, amivel nyomon tudod követni a csomagot a futár weboldalán.

A futár pedig 24 órával az érkezése előtt fog neked egy SMS-t küldeni, amiben megírja, hogy nagyjából mikor fog érkezni (délelőtt vagy délután). Amennyiben nem lenne jó az időpont, akkor fel tudod hívni azon a számon, amiről az SMS-t küldte, és meg tudjátok beszélni, hogy mikor érkezzen.

A csomagot a futár az otthonodba vagy munkahelyedre kézbesíti, ezért érdemes olyan szállítási címet megadnod, ahol napközben elérhető vagy! Normál esetben a futár 8-17 óra között kézbesíti a csomagodat, de van lehetőséged egyeztetni a futárszolgálattal – ha tudnak, segítenek.

Szeretnénk, hogy gördülékenyen menjen az egyeztetés, ezért fontos tudnod, hogy nincs garantált délelőtti/délutáni, vagy konkrét időpontban kért kézbesítés. Akkor kérd a házhozszállítást, ha biztos vagy benne hogy a megadott címen leszel.

Ha nem tudod hogy épp hol leszel a kézbesítés napján, akkor inkább válassz más kézbesítési módot, például a Pick-Pack pontra történő szállítást, ahol a Neked megfelelő időpontban hozhatod el a megrendelt csomagot.